Megújult feltételek és díjak a Legrand és a MOME rendhagyó pályázatán!
Budapest, 2011. június 14. – A közelmúltban két kategóriában hirdetett pályázatot az idén 50 éves hazai jubileumát ünneplő Legrand Zrt. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel közösen szervezett, „Kapcsolj a jövőre!” címet viselő design- és fotópályázaton profik és műkedvelők egyaránt indulhatnak. Az utóbbi hetek pozitív visszajelzései alapján a neves szakemberekből álló független zsűri és a szervezők a pályázatok határidejének meghosszabbítása mellett döntöttek.
A Legrand és a MOME első ízben írta ki közös formatervezői – és fotópályázatát villanykapcsoló témában. „A verseny célja, hogy felhívjuk a figyelmet a művészeti és egyéb tervezőképző felsőoktatási intézmények diákjai, ill. a fotós vénával rendelkező nagyközönség olyan újszerű, innovatív ötleteire, amelyek a Legrand villanykapcsolóinak kreatív megörökítésével új tartalommal töltik meg és más megvilágításba helyezik e mindennapi használati tárgyakat.” – összegez Károlyi László vezérigazgató.
Az első sorban a design szakmának szóló kétfordulós kapcsolószobor pályázaton a fődíj 150.000 Ft egy későbbi kiállításon való részvétel ígéretével, míg a fotópályázat nyertese a Samsung GALAXY TAB legújabb modelljével térhet haza. A fotó kategóriában hivatásos és műkedvelő versenyzők egyaránt részt vehetnek. A legjobb 25 pályamunka szintén rendhagyó kiállítás keretében, illetve Legrand kiadványokban lesz megtekinthető.
A pályázatok lezárása mindkét esetben 2011. augusztus 26 (a kapcsolószobor tervek első rostája június 30-al zár), míg az ünnepélyes eredményhirdetésre és díjátadóra szeptember végén kerül sor.
További részletek és jelentkezés: http://www.legrand50.aktivitas.hu
Facebook: http://www.facebook.com/kapcsoljajovore
… a teljes cikkhez kattintson a képre>>
A villamos rendszerek és informatikai hálózatok világszintű szakértőjeként ismert cég jogelődjeivel együtt lassan 100 éve működik Magyarországon. A Legrand csoport 70 országban van jelen gyártóként, 31.000 alkalmazottat foglalkoztat és több mint 180 országban értékesíti termékeit. Az 50 éves szentesi működését ünneplő francia tulajdonú cég vállalati felelősségvállalási stratégiájának lényege olyan felelős üzleti magatartás tanúsítása, amellyel biztosítható a helyi és globális gazdaság és közösségek, valamint a természeti környezet fenntarthatósága. A Legrand Zrt. célja a hatékony és energiatakarékos megoldások kidolgozása és biztosítása a fenntarthatósági elvek figyelembevételével.
link: Legrand