A Candy Hoover Hungary Kft. új kampányát Gianni Annonival közös Pasta Workshop keretében indította el a Casa Pomo D’oróban. Az olasz gyökerekkel rendelkező márka mostantól az innovatív, okos otthon megoldásokat kínáló termékeit helyezi fókuszba. A workshopon, ahol Gianni Annoni a legjobb alapanyagokból, tradicionális receptek alapján készítette el a finomságokat, az olasz tészta hagyományai és a jövő technológiai fejlesztései találkoztak.
Az olasz konyhaművészet egyik legismertebb pillére a tésztaételek gazdag világa. A tradicionális olasz tészták alapja a lágy búzaliszt vagy búzadaraliszt, amelyet tojással és gondos kézi munkával formáznak tésztává. A különböző alakzatok mindegyike más-más szószokkal harmonizál tökéletesen, kiemelve az összetevők egyedi karakterét. Az olasz tésztaételek elnevezései gyakran árulkodnak a felhasznált tésztafajtáról – gondoljunk csak a spaghetti all’assassina, a linguine pomodoro vagy a lasagne receptekre, ahol már a név is sugallja, melyik tésztatípus illik leginkább az adott elkészítési módhoz.
Bár minden tésztafélét forrásban lévő vízben főzünk, a hozzájuk készülő szószok és feltétek változatos hőkezelést igényelnek. Míg a klasszikus bolognai ragu titka a hosszú, lassú főzés, addig például a spagetti aglio e olio esetében fontos, hogy a fokhagyma és a chili gyorsan, magas hőmérsékleten oldódjon ki az extraszűz olívaolajban.
A modern főzőlapok, mint például a Candy intuitív kezelőfelülettel ellátott modelljei, multisider funkcióval segítik a megfelelő hőmérséklet beállítását, valamint időzítővel garantálják a tökéletes tésztaállag elérését. A Booster funkció lehetővé teszi a kiválasztott főzőzóna teljesítményének ideiglenes növelését az előkészítési szakaszok felgyorsítása érdekében, mint például a vízforralás – a tökéletes al dente tészta könnyedén elkészíthető.
A Candy folyamatosan fejleszti termékeit, hogy modern és kényelmes megoldásokat nyújtson vásárlóinak. Az idei év mérföldköve a márka számára az új arculat és logó bemutatása.
A Candy célja, hogy a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal könnyítse meg a mindennapokat, és új stílusával is elnyerje a vásárlók tetszését – emelte ki Filipova Brigitta, a Candy Hoover Hungary Kft. marketing vezetője.
Partner cikk