Archline.XP 3D látványtervező képzés és Photoshop képzés indul 2012. október 02-án, CINEMA 4D MASTER KÉPZÉS indul 2012. október 05-én a Junior Art Center Oktatási Központban.
ARCHLINE.XP 3D LÁTVÁNYTERVEZŐ KÉPZÉS: Kinek ajánljuk?
Akik már próbálkoztak számítógépes tervező programok elsajátításával, de túl bonyolultnak vagy időigényesnek találták.
Azoknak, akik gyorsan és hatékonyan szeretnének használni egy olyan tervezőszoftvert, amelyet lakberendezők és belsőépítészek igényei szerint fejlesztettek.
Azoknak, akik az Allplan és Cinema 4D mellett új szoftver ismeretét és használatát szeretnék elsajátítani.
Amit kínálunk:
- A képzés ideje alatt ingyenes szoftverhasználat
- Kedvezményes szoftvervásárlási feltételek
- Oktatási segédanyagok
- Az oktatáshoz, gyakorláshoz rendelkezésre állnak számítógépeink, de lehetőség van saját laptop használatára is (PC és Mac egyaránt használható)
ARCHLINE.XP 3D-S LÁTVÁNYTERVEZŐ KÉPZÉS TEMATIKA
1. alkalom: Nappali
Helyiség – Helyiség formák: Kiugró ablakfülke
Födém: Padló, Mennyezet
Ajtók
Ablakok a kiugró ablakfülkébe
Függöny
Elektromos kapcsolók
Stukkó
Mennyezeti lámpa – Párkányba süllyesztett lámpa
Fali lámpa
Kép a falon
Felületek: Padló anyaga, Mennyezet anyaga, Fal anyaga
Függöny anyagának módosítása
Bútorozás
Megjelenítés: Árnyékok, Renderelés, Látványtervezés
2. alkalom: Konyha
Födémek
Beltéri teli ajtók
Egyszárnyú ablakok – Kétosztású nyitható
Római roló
Fal / Mennyezet anyaga
Padló anyaga
Perspektíva beállítása, navigációs eszközök használata, perspektíva-beállítás, saját nézet mentése
Bútorok elkészítése: Egyajtós alsószekrény, Sarokszekrény, Kétajtós alsószekrény, kétajtós felsőszekrény, Felső sarokszekrény, Tároló szekrény, Munkalapok, Kiegészítő tárgyak
Egy lehetséges rendelt látványterv megmutatása
Alaprajz méretezése: Falméretezés
Falnézet készítése feliratkozással új rajzlapra
Új rajz a látványtervnek, feliratozással
3. alkalom: Fürdőszoba
Fal tulajdonságok
Padló és mennyezet
Fal burkolás
Burkolólapok anyaga
Burkolat módosítása
Előtét fal, Előtét fal burkolása
Burkolat a padlón
Szaniterek és egyéb tárgyak, WC, Mosdókagyló, Kád
Falnézetek, Listázás
4. alkalom: Virtual Staging
Alapvető lépések: helyszíni fotó beolvasása és elhelyezése.
A fotó felhasználása: az eredeti tér perspektívájának beállítása és kalibrálása.
Beltéri Virtual Staging: Üres tér berendezése, bútor létrehozása fotó alapján.
Kültéri Virtual Staging: Árnyékoló tervezése fotózott homlokzatra.
Látványtervek: Fotórealisztikus képek készítése
5. alkalom: Tetőtér beépítés
Alapvető építészeti elemek: Falak, padlók és mennyezetek.
Tető és tetőtéri ablakok: Fal, tető és mennyezet kapcsolatok kialakítása.
Felületképzés: Padló, mennyezet, fal és tetőfelületek.
Berendezés: belső elrendezés kialakítása gyártói bútorokkal.
Látványtervek: Renderelt képek, megvilágítás és árnyékolás.
6. alkalom: Lépcső és korlát
Alapvető építészeti elemek: helyszíni fotó beolvasása és elhelyezése.
Hagyományos lépcsők: tervezés a gazdag, beépített lépcsőkönyvtár elemeivel
Szabad formájú lépcsők: egyedi, felmért lépcsők megalkotása.
Ergonómia: kényelmes és látványos lépcsők tervezése.
Korlát: lépcsőkarhoz illeszkedő korlát tervezése.
Egyedi tervezés: egyéni módosítások és formák kialakítása.
7. alkalom: Árnyékolók és függönyök
Alapvető elemek: Falak, nyílászárók, padlók és mennyezetek helyszíni fotó felhasználása.
Beltéri árnyékolók: Függöny, római roló, reluxa és szalagfüggöny.
Környezetbe illesztés: Kültéri virtual staging.
Kültéri árnyékoló: Felülethálók/textilek: ponyva, napernyő, „vitorla” és egyéb árnyékolók.
Látványtervek: Árnyékolás, árnyék-animáció, renderelt képek.
8. alkalom: Kereskedelmi egység I.
Kereskedelmi egység – speciális építészeti elemek használata
Alapvető építészeti elemek: Falak, nyílászárók, padlók és mennyezetek.
Enteriőr: Mennyezet kialakítása, függőleges felületek.
Berendezés: Berendezés megtervezése, kialakítása.
Dokumentáció: Berendezések listázása.
9. alkalom: Kereskedelmi egység II.
Alapvető építészeti elemek: Falak, nyílászárók, padlók és mennyezetek.
Enteriőr: Mennyezet kialakítása, függőleges felületek.
Berendezés: Berendezés megtervezése, kialakítása.
Világítás: Világítás tervezése, fényforrások hozzáadása.
Látványtervek: Falnézetek, megvilágítás, renderelt képek.
Dokumentáció: Berendezések listázása.
10. alkalom: Thea rendering – Fények és rendering
Világítás: Világítás tervezése, fényforrások hozzáadása.
Látványtervek: Falnézetek, megvilágítás, renderelt képek.
Kezdési időpont: 2012. október 02.
Időbeosztása: 10 nap, keddenként 09.00-13.00
Összes óraszáma: 40 óra
Órák száma hetente: 4 óra
Képzés díja: 70.000 Ft
Képzés helyszíne: 1111 Budapest, Egry József u. 20-22. félemelet/galéria
PHOTOSHOP KÉPZÉS
Kezdési időpont: 2012. október 02.
Időbeosztása: 10 nap, keddenként 16.00-20.30
Összes óraszám: 50 óra
Órák száma naponta: 5 óra
Képzés tandíja: 70.000 Ft
Képzés helyszíne: 1111 Budapest, Egry József u. 20-22. félemelet/galéria
PHOTOSHOP KÉPZÉS TEMATIKA:
1. Grafikai alapismeretek:
2. Adobe Photoshop képfeldolgozás
3. Webre mentés
4. Kijelölések
5. Maszkok használata
6. Színkezelés, színelmélet
7. Retusáló eszközök
8. Szövegek kezelése
9. Rajzoló eszközök használata
10. Szűrők és hatások
CINEMA 4D MASTER KÉPZÉS (PL-6303)
Kezdési időpont: 2012. október 05.
Időbeosztása: 10 nap, péntekenként 15.00-19.00
Összes óraszám: 40 óra
Órák száma hetente: 4 óra
Képzés díja: 80.000 Ft
Képzés helyszíne: 1111 Budapest, Egry József u. 20-22. félemelet/galéria
CINEMA 4D MASTER TEMATIKA
A feladatok között szerepel egy meglévő berendezés átalakítása, vagy egy új építésű helység berendezése, illetve az átalakítás/berendezés dokumentációjának elkészítése, ami elsősorban a látványra vonatkozó anyagok renderelését jelenti. A feladatok során lehetőség van az alapozó szakaszban megismert más programok használatára, és a résztvevők segítséget kapnak az ezekben való elmélyedéshez is.
A kezelőfelület részletesebb megismerése és testre szabása.
A különböző felületeknek, és burkolatoknak megfelelő textúrák előállítása, ezek paramétereinek részletesebb ismertetése.
A textúrák beállításának további lehetőségei.
Képek használata a modellezés során.
Staffázs figurák, és objektumok elhelyezése.
Cinema 4D tag-ek használata.
A modellezési eljárások megismerése és használata meglévő tárgyak átalakítására és saját tárgyak tervezésére, létrehozására.
Ezek elmentése, és használata más programokban.
Modellezés, világítás, renderelés optimalizálása.
Fényforrások részletes ismertetése.
Naptalnulmány készítése.
Részletes és alapos renderelési beállítások.
Állóképek készítése.
Animáció készítése. Működő, mozgatható, animálható objektumok.
Bejárás készítése a kamera mozgatásával.
Ennek renderelése mozgókép formátumba.
Ezzel kapcsolatban az animáció lehetőségeinek ismertetése és gyakorlása.
Egy meglévő berendezés átalakítása a helyszínen készült képek módosításával. A modellező program segítségével elkészített új objektumok ráhelyezése a képre képszerkesztő program segítségével. Az elkészített modell arányainak és nézetének beállítása.
Kamera és világítás beállítása a képen használt nézetnek megfelelően.
Renderelési eljárások
Multipass render.
A renderelés eredményének használata a képekkel való munka során
Környezetben elhelyezett képek beállítása háttérként
Nagyfelbontású képek használata háttérként.
Kép beállítása fényforrásként.
Global illumination használata.
Junior Art Center Oktatási Központ, Lakberendező Iskola