IKEA BUSINESS néven új szolgáltatásokat vezet be üzleti vásárlói részére az IKEA. A szolgáltatásokat regisztrált tagok vehetik igénybe, akik így kényelmesen, az otthonukból rendelhetnek meg akár egyetlen terméket vagy irodájuk, üzlethelyiségük, szállodájuk, konferenciatermük teljes berendezését is. …
Regisztrálni az IKEA weboldalán vagy személyesen bármelyik IKEA áruházban lehet. A kiállított IKEA BUSINESS kártyával a tagsággal járó előnyök és szolgáltatások azonnal igénybe vehetők.
Az IKEA BUSINESS szolgáltatásai három kimelt területre fókuszálnak:
– Lakberendezési tanácsadás és tervezés: az IKEA lakberendezési tanácsadója személyesen nyújt tájékoztatást a vállalkozások számára legmegfelelőbb megoldásokról. Bemutatja az IKEA választékát és tippekkel, ötletekkel szolgál a kiválasztott termékekkel kapcsolatban. Ezután jelképes díjért cserébe a teret számítógép segítségével tervezi meg. A tervezés díja a kiválasztott termékek megvásárolásakor a végösszegből kerül levonásra.
– Online rendelés: A regisztrált tagok az IKEA weboldalán kiválaszthatják, bevásárlólistára gyűjthetik és megrendelhetik a kívánt termékeket. A rendelés értékét az IKEA-nál vezetett vásárlói e-számlával is rendezhetik.
– Összeszedés, szállítás és szerelés: A regisztrált tagok meghatározott összeg ellenében kérhetik a megrendelt IKEA-termékek áruházi összeszedését, kívánt helyszínre szállítását és összeszerelését is.
Az új szolgáltatás fogadtatása már közvetlenül a novemberi indulása után rendkívül kedvező volt: az IKEA már csaknem 200 vállalati és üzleti megkeresést fogadott.
A programban elsőként regisztrált magyarországi vállalkozás, a szigetszentmiklósi World Logistik Kft. vezetője, Kirov Milán – hozzájárulásként vállalkozása sikeréhez és a kellemes munkakörnyezet kialakításához – az IKEA budaörsi áruházában vehetett át egy speciális kedvezményre jogosító kártyát.
Regisztrálni az IKEA weboldalán » vagy személyesen bármelyik IKEA áruházban lehet.