A nyíregyházi fejlesztésű Agora nevű mobilalkalmazás célja, hogy megsokszorozza az ingatlanközvetítők hatékonyságát. A felhasználóbarát mobilos felület és a rengeteg innovatív funkció akár 65% időmegtakarítást is eredményezhet. Így jóval több idő marad a valóban értékteremtő folyamatokra, és az ügyfelekre.
A szakma legnagyobb kihívásai
Az ingatlanközvetítő szakma furcsa módon még meglehetősen elavult módszerekkel dolgozik. Sok irodára a papír alapú adminisztráció a jellemző, amely rengeteg időt és energiát vesz el. Ráadásul az ingatlanosok duplán is dolgoznak, hiszen az irodába érve vihetik fel az összes adatot még egyszer a számítógépre, ami amellett, hogy nem hatékony, nagy a hibázás lehetősége.
A munkát még tovább nehezíti, hogy a rendelkezésre álló ingatlan nyilvántartó rendszerek nagy része nincsen mobilra optimalizálva, így a munkához mindenképp szükséges leülni a számítógép elé. Emellett Sok helyen még mindig Excel-táblák kitöltögetésével végzik az adminisztrációt.
További probléma, hogy az automatizált folyamatok hiányának köszönhetően az ingatlanközvetítők kénytelenek egyesével feltöltögetni az ingatlanokat a hirdetőoldalakra. De ugyanez igaz az ajánlatok kiküldözgetésére is, amit mindeddig manuálisan végeztek, ez pedig sok esetben elbukott üzlethez vezet, hiszen mire az értékesítő odajut, hogy leválogatja az ingatlanokat, az ügyfél sokszor már teljesen mást keres, vagy rosszabb esetben vásárolt is.
Az Agora fejlesztői felismerték a fenti problémákat és teljesen új szemlélettel egy komplex, egész iroda életét megkönnyítő alkalmazást hoztak létre. Az applikáció nem csak a fenti problémákra kínál megoldást, de rengeteg egyéb innovatív funkcióval is rendelkezik!
Kevesebb papír, több idő
Az Agorával az ingatlan felvétele azonnal megtörténhet a helyszínen, mindössze egy okostelefon kell hozzá. Ezzel az ingatlan azonnal bekerül a felhőalapú adatbázisba, és máris dolgozhatnak vele a kollégák.
Még a szerződéskötéshez sem szükséges papírokat kitöltögetni, hiszen a hamarosan érkező elektronikus aláírás funkcióval a megbízás a helyszínen rögzíthető, és máris megtörtént az üzletkötés. Nincs többé dupla munka, sem utólagos e-mailezések, így jelentős idő takarítható meg. Elégedettebb az értékesítő és az ügyfél is, ráadásul a papír elhagyása a környezetet is kíméli!
Megérkezett a várva-várt automatizáció is
További komoly időmegtakarítás érhető el az alkalmazás rendkívül hasznos, automatizált funkcióinak köszönhetően:
- Az automatikus hirdetőoldal-szinkronizáció funkcióval mindössze egy kattintással szinkronizálhatók az adatbázisba feltöltött ingatlanok a Jófogásra , sőt hamarosan a Facebookra is!
- Az automatikus ajánlatküldő funkcióval egyetlen kattintás kiküldeni az ügyfelek számára érdekes ingatlanokat akár a helyszínen.
- Már fejlesztik azt a mesterséges intelligenciát, amely az addig kiküldött ingatlanok alapján képes továbbiakat javasolni az ügyfeleknek
Segítség a mindennapi munkában
A rengeteg tennivaló között igen jól jöhetnek az automatikus értesítések, amelyek időben emlékeztetnek a fontos találkozókról. De legalább ennyire ötletes az intuitív térkép funkció is, amivel elegendő karikát rajzolni az adott területre, és máris megtalálhatóak a keresett ingatlanok.
Az Agora az egész iroda munkáját támogatja
A felhőalapú adatbázis segíti a hatékonyabb együttműködést. Azon kívül, hogy egy új megbízás után azonnal lehet az újonnan beérkezett ingatlannal dolgozni, a kollégák bárhol, bármikor láthatják egymás portfólióját, és felhasználhatják azt.
Az ingatlanirodák vezetői számára pedig nemsokára megjelenik egy vezetői admin felület, amely sokkal átláthatóbbá teszi majd az iroda működését. Segítségével könnyebb követni, hogy melyik értékesítő melyik ingatlanon dolgozik, de rengeteg, a döntéshozatalt segítő kimutatás is készíthető majd.
Ha te is szeretnél időt nyerni, vegyél részt az tesztelésben!
Az applikáció jelenleg Béta (teszt) verzióban működik, így az összes elérhető funkció ingyenesen használható. Ha szakmabeli vagy és szeretnéd felpörgetni az üzletet, akkor most itt a lehetőség! Csak töltsd le, telepítsd és máris használhatod!
A fejlesztők szívesen fogadják a tesztelőket, hogy a visszajelzések alapján tökéletesíthessék az applikációt és még jobb szolgáltatást nyújtsanak. Céljuk, hogy a digitalizáció az egész szakma számára elérhető legyen.
laszlo@agora-solutions.org
gabor@agora-solutions.org