Carpe Diem részleg, hat méteres belmagasság és összesen 60 ezer kapszulát tartalmazó kapszulafalak – csak néhány újdonság az augusztusban megújult Andrássy úti Nespresso Boutique-ból. A „magyar Champs-Élysées-n” található Nespresso Boutique a maga megduplázódott, 180 négyzetméteres eladóterével a közép-kelet-európai Boutique-ok zászlóshajójává vált. A megújult mintabolt éppúgy a márkára jellemző életérzést közvetíti, mint a párizsi, londoni, vagy éppen Sao Paolo-i Boutique-ok. Az anyagok eklektikus elegye, valamint a tágas eladótérben kialakított funkcionális területek a kávézás felülmúlhatatlan élményét nyújtó Nespresso világba kalauzolják az ide betérőket.
Az Andrássy úti Nespresso Boutique a márka hazai bevezetésével egy időben, 2006 januárjában nyílt meg. A minőségi kávéőrlemények és kávégépek, az egyedi design és a színvonalas szolgáltatások hamar megnyerték a köztudottan espresso-kedvelő magyarokat, a megnövekedett forgalom pedig további bővülést tett szükségessé. A Boutique újjászületése folyamán a belső terek visszanyerték eredeti formájukat, megmutatkozik a helyenként 6 méteres belmagasságot is elérő boltozat. A neoreneszánsz bérpalotát Bukovich Gyula tervezte, akinek a nevéhez a Földművelésügyi Minisztérium monumentális tömbjének megalkotása is köthető. Az 1884-ben elkészült épület tereit most a Nespresso szakértői gondolták újra az art deco formáit modern alakzatokkal és anyagokkal ötvöző Nespresso-világ jegyében, melyet a francia építész, Francis Krempp alkotott meg. … a teljes cikkhez kattintson a képre>>
Az újranyíló Andrássy úti NespressoBoutique is bizonyítja, hogy egy luxus üzlet tágas terei nem a távolságtartás, hanem a kényelem és a funkcionalitás célját kell hogy szolgálják. A 180 négyzetméternyi eladótér megtervezésekor fontos szempont volt, hogy az egy légtérben található, különböző funkciójú területek eltérő, mégis harmonikus egészet alkotó hangulatokat tükrözzenek. A budapesti Boutique kialakításánál maga az üzlethelyiség különleges “L” alakja adta a belső terek kialakításának alapját. A nagy belmagasság és a szellős elrendezés az orientációban is segíti majd a Boutique-ba belépőket: külön tér várja majd azokat, akik még csak ismerkednek a Nespresso világával, illetve a már meglevő Club tagokat.
Ilyen volt az Andrássy úti NespressoBoutique az átalakítás előtt: (nagyításhoz katt a képekre)
A Boutique grandiózus, 6 méteres belmagasságú terei mellett helyet kaptak olyan kisebb, funkcionális területek is, amelyeket puha szőnyegek és melegséget sugárzó piros, vagy éppen bézs árnyalatú felületek tesznek otthonossá. A Club regisztrációs pultnál a szőnyeg, a kényelmes székek egy nappali hangulatát idézik, a Carpe Diem részlegben pedig megáll az idő, a kávézás valóban felülmúlhatatlan élménnyé válik. Ám a tervezők a sietős vásárlókra is gondoltak: a kávégépek kipróbálására szolgáló Piano Bar-banpéldául nem kell hosszú perceket töltenünk, itt az egyszerű, áttekinthető, gyors kávézás válik lehetővé.
Bár a Nespresso tervezői nemzetközi előírások alapján dolgoznak, minden Boutique-ban van arra lehetőség, hogy a város varázsát a belső terekben is visszaadják. Míg például Szentpétervár csillogását az ott található Boutique-ban színüket változtató, ragyogó led fényekkel ékesített lépcsősor testesíti meg, a budapesti Boutique különlegessége a belvárosi bérpalota grandiózus légterének köszönhetően kialakított, 4,3 méter magas, összesen 60 ezer kapszulát tartalmazó kapszulafalak, illetve a Boutique-ba belépőket fogadó, lenyűgöző látványt nyújtó, különleges csillár.
Ilyen lett:
link: Nespresso