Budapest luxus bevásárló útcáján, az Andrássy út kilences szám alatt található a Capsula Multibrand Store, az üzlet különböző high-fashion divatházak kínálatát mutatja be.
A Capsula belső terét Göcsei Sándor és Korompay Enikő tervezők dolgozták ki. Munkájuk során meghatározó volt az üzlet multibrand jellege, így nem kellett ragaszkodniuk a márkaüzletekre jellemző egységes kialakításhoz. A letisztult koncepciót a fehér szín és a fényes, nagy sík és íves felületek jellemzik, előtérbe helyezve a kínálatot.
A tervezés során célként szerepelt egy olyan semleges, letisztult egyszerű a szakmai nyelvben „divatdiktátor üzlet”-ként emlegetett környezet létrehozása, melyben az áru különleges szerepet kap, az ide látogatónak olyan érzése van, mintha kiállítótérben sétálna, ahol a különböző atrakciók észrevétlenül vonzzák tovább és tovább a szemlélődőt, nem megfeledkezve és nem háttérbe szorítva az eladásra kínált árut. A tervezés során során meghatározó volt az üzlet multibrand jellege, így nem kellett ragaszkodnunk a márkaüzletekre jellemző egységes kialakításhoz. A koncepció ezért a minél letisztultabb kialakítást célozta, amit a fehér színt és a fényes nagy sík és íves felületeket alkalmaztunk. Az így létrehozott környezet az üzlet kínálatának ruháit és kiegészítőit helyezi előtérbe.
Az üzlet a különböző nemzetközi high-fashion divatházak kínálatából válogat, így az érdeklődők a következő márkákkal találkozhatnak a polcokon: Tom Ford női vonal és kiegészítők; Dolce & Gabbana férfi, női, kiegészítők; Giorgio Armani férfi vonal, kiegészítők; YSL férfi, kiegészítők; Blumarine; Givenchy női vonal, kiegészítők; Pucci cipők; Cesare Paciotti női és férfi vonal.
Projekt: Capsula Multibrand Store
Tervezők: Göcsei Sándor és Korompay Enikő
Fotó: Bujnovszky Tamás és Göcsei Sándor